piątek, 16 maja 2014

Pasiasta kieca testowa

Sukienka popełniona jako testowa do przygotowanego przeze mnie wykroju. Na zdjęciach jest niewyprasowana zbytnio, bo fotografowałam ją na szybko przed wyjściem w tej sukience.

Sukienka z delikatnie rozkloszowanym dołem dzięki czemu ładnie podkreśla talię, a jednocześnie nie ogranicza ruchów. Do autobusu wysokopodłogowego da się wsiąść! Dlaczego o tym piszę? Bo zapewne część dziewczyn ma doświadczenie z wąskimi sukienkami czy spódnicami i próbą podniesienia wysoko nogi.

Nietypowa tkanina w paski, które są jakby nakładane na tkaninę podkładową.
Nie wszywałam podszewki, zrobiłam tylko odszycia. Talię i miejsce łączenia góry z dołem podkreśliłam tasiemką w błękitnym kolorze, bo akurat w takim kolorze mam torebkę.




1 komentarz:

  1. oj tak zbyt wąska sukineka i autobus się wykluczają :)urocza wyszła ta sukienka, prosto i na temat, choć szycie z pasków to już wyższa szkoła jazdy, ich spasowania na szwach i zaszewkach wymaga pewnych umiejętności.

    OdpowiedzUsuń