poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowe wzory koszulek ...bo coś tam coś tam

Znowu brakuje mi czasu na szycie, a cały swój wolny czas poświęcałam na treningi z koniem o czym tutaj i inne szaleństwa, między innymi rowerowe o czym tutaj.
wieczorami gdy miałam jeszcze trochę sił jakimś cudem to szalałam z koszulkami. Badałam rózne techniki, ale przede wszystkim projektowałam nowe wzory. Zrobiłam też rozpoznanie dostawców koszulek, ceny, etc.

Rozpoczęłam prace nad kilkoma koszulkami, ale leżą i czekają na dopieszczenie. Z nowych gotowców to jest taka oto koszuleczka dla koniarzy:

Gotowiec, do wzięcia od zaraz :)
Przygotowałam też kilka projektów do narysowania na koszulkach wg życzenia.Kilka wzorów poniżej:

Wzór 013 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 014 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 015 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 016 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 012 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 017 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 018 - różne rozmiary - cena: 50 PLN
Wzór 019 - różne rozmiary - cena: 50 PLN
Wzór 009 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 008 - różne rozmiary - cena: 50 PLN

Wzór 010 - różne rozmiary - cena: 50 PLN


Rozmiary damskie od XS do XL, kolory:biały, szary, różowy, błękitny.
Rozmiary męskie od S do XXL, kolory: biały, szary.

Koszulka biała: 50 PLN.
Koszulka kolorowa: 65 PLN.
Napis na plecach (pakiet 10 znaków): 10 PLN

Jeżeli ktoś z Was chciałby koszulkę i ma specjalne życzenia, chciałby jakiś konkretny napis i/lub wzór, to napiszecie do mnie na aleksandra.szyje@wp.pl.

A w najbliższych dniach będę rysować wzory w tematyce umęczonej matki-polki bo już kolejna osoba pyta mnie o takie wzornictwo. I może coś dla prawników zmontuję :)

1 komentarz: