piątek, 21 lutego 2014

Tkanina z borderem w konstrukcji własnej

Jutro kolejne warsztaty, a dzisiaj na zaostrzenie apetytu kolejna sukienka. Wykrój na sukienkę powstał metodą prób i błędów na bazie sukienki która wisiała w szafie, dobrze leżała, niestety jaśniejsza góra zafarbowała od ciemniejszego dołu. Swoją droga jak można tak dobierać tkaniny żeby wzajemnie farbowały.
Obecnie tej sukienki w mojej szafie już nie ma bo kupił ją ode mnie ktoś miał na nią pomysł. Nie mniej zdążyłam odrysować z niej formę. I tu się nieźle namęczyłam, bo co innego rozpruć sukienkę, rozprasować i ułożyć na półpergaminie. Co innego przenieść ogólny kształt a potem pomiarami tą formę doszlifować. Oczywiście cały trick polegał na tym by przenieść zaszewki pionowe które modelują kształt góry i dołu sukienki.


Udało się. Udało się i to fantastycznie. W trakcie próbnego szycia z prześcieradła pogłębiłam nieco zaszewki ale cała reszta to już był pikuś.


Model tak mi się spodobał, że szyłam z niego przez dwa tygodnie modyfikując formę dołu i dodając lub zabierając rękawki. Niektóre z modeli są na podszewce, a inne mają tylko odszycie. Wyszły świetne sukienki na wiosnę i lato. Lekki sweterek, torebka i można ruszać w miasto!


Sukienkę uszyłam z leciutko rozkloszowanym dołem, który w talii jest dopasowany zaszewkami pionowymi (dwie z przodu, dwie z tyłu). Zapinana na zamek kryty. Pod spodem elegancka kremowa podszewka.

Sukienka jest na sprzedaż o kontakt - email.

Wymiary sukienki:
Rozmiar: M
Biust: 93 cm
Talia: 74 cm
Biodra: 96 cm
Długość od ramienia: 95 cm

Przypominam, że do kupienia jest również ta sukienka:

 
Wymiary sukienki:
Rozmiar: S/M
Biust: około 90 cm
Talia: 74 cm
Biodra: 88 cm
Długość od talii: 49 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz