wtorek, 3 czerwca 2014

Nowa strona uruchomiona

Uruchomiłam sklep koszulkowy pod adresem http://t-max.pl/ Wymagało to ode mnie sporo pracy bo musiałam na nowo przygotować obrazki ilustrujące wzory. Dodałam też nowe wzory, które do tej pory się nie pojawiły, a były przygotowane na zamówienie.

Wprowadziłam kilka nowych modeli koszulek i ta oferta będzie rozszerzana w ciągu dwóch tygodni mam nadzieję. Na dniach oprócz białych koszulek wprowadzam koszulki kolorowe. A za dwa tygodnie nowe modele, które przypadną do gustu mam nadzieję przede wszystkim osobom intensywnie uprawiającym sport.

Jutro warsztaty i będziemy sukienkować. Drażni mnie tylko, że minął ponad tydzień, a ja nie mam swoich maszyn w domu. Zawiozłam je na ulicę Ludną w Warszawie do konserwacji, miały być w ciągu 2-3 dni, a tu 8 dzień mija i nic. Tęskni mi się do szycia i mam tu kilka wykrojów które leżą i czekają na maszyny. Jak znam życie, to jak maszyny wrócą to będę miała taki sajgon, że nie będzie kiedy szyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz