wtorek, 10 grudnia 2013

Koszulki, koszulki everywhere!

Uaktualniłam ofertę koszulkową. Są dostępne koszulki męskie oraz dziecięce. Pojawiło się tez kilka nowych kolorów koszulek damskich.

Kolory koszulek

Z szyciowych tematów to szyję, ale chwilowo jeszcze nie mogę się pochwalić co i jak. Grunt, że są efekty i uszytki leżą już zapakowane.

Przetestowałam przy okazji dwóch kolejnych sprzedawców na Allegro. I niestety małe i większe rozczarowanie. "Orient Fashion" ma świetnej jakości polar. Mówię tu w szczególności o tym najgrubszym, kolory tez fantastyczne, ale dostałam kupon na którym w poprzek była skaza, jakby poleciało oczko. Zauważyłam to dopiero jak skroiłam elementy wykroju i szlag mnie trafił. Jeden z elementów musiałam kroić jeszcze raz, a że ten polar jest na prawdę gruby to krojenie go to istna orka na ugorze. mam zamiar na dniach napisać do nich, żeby zwracali uwagę na to co wysyłają. Plus za ekspresową obsługę, czego z kolei nie można powiedzieć o kolejnym sprzedającym. 

Ekspresowa obsługa w AeMBe to pojęcie obce. Minął tydzień od zamówienia i cisza. Dzwonię, nikt nie odbiera. Pisze emaile, nikt nie odpowiada. W końcu udało mi się dodzwonić, a pracownicy są mocno zdziwieni, że czegoś chcę. Podobno moje zamówienie zostało zrealizowane. To się okaże :)

Mam tu taki nawał drobnych spraw, że nie wiem już za co się zabrać. Cieszy mnie bardzo, że koszulki które robię się podobają. Zamówienia spływają i gorąco namawiam do składania zamówień. Z procentu od złożonych zamówień mamy już środków na zakup dużego opakowania karmy dla kotów. Ale to wciąż za mało! Zamawiamy, a ja się dzielę zyskiem z braćmi mniejszymi!

Mam wielką chęć uszyć sobie bluzę, mam nawet świetny polar, ale nie mam kiedy zrobić wykroju.  to jest mega tragedia. Ale jak nie dziś, to może jutro :)

Tymczasem pozdrawiam zaglądających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz